Om jag vinner min framtida favvopryl från dustinhome.se skulle jag bli så glad att min hjärna exploderade. Mmm. De är sant! Jag skulle hoppa runt i mitt rum så mycket att det blev stora jordbävningar i hela skåne. Mmm. De skulle det. Och, så skulle jag skrika så högt av glädje, att månen trillar ner och går sönder. För att om jag vann skulle jag ha den mest perfektaste blogg och skoldatorn i världen! En dator som jag drömmer om på natten och hoppas på bli min. Jaaa, det är Macbook Air.
dustinHomeCompetition.jpg Är du på jakt efter billiga iPad? Välkommen in till Dustin, vi har de senaste modellerna i lager!

10 kommentarer

Emma

04 Jun 2012 18:36

Ja, jag kan försöka se om jag kan slänga ihop något :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

07 Jun 2012 00:23

Sov så gott :) hoppas du får en härlig torsdagsmorgon!

Sara

10 Jun 2012 10:03

Hej!

Fin header!



Ville att du ska veta att du kan bli "Veckans Blogg"



Kika in och kolla vet jag!

http://sknn.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html

Alice - bilderbyalice

10 Jun 2012 17:34

Hejhej, jag har just nu en foto tävling på min blogg, temat är sommar och det skulle vara super skoj om du vill vara med! du behöver inte vara "bäst" på att fota! direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/june/foto-tavling.html#comment

Allt bra? :)

Malin

10 Jun 2012 19:05

Hoppas du vinner! :D

S O F I A

11 Jun 2012 18:26

Mac är grymt ju :D Vad har du för dator nu? :)

BATT

12 Jun 2012 20:29

HEY har nyss kickat igång med en super najs tävling på bloggen! Man kan vinna ett valfritt mobilhalsband från Mobilhalsband.com.

SUPER lätta regler, direktlänk: http://batts.blogg.se/2012/june/tavling.html

LINNEA GULLARBERGS

21 Jun 2012 14:20

vad gör du? :)

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

22 Jun 2012 18:01

Tjenamorsning korsning!



Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Klicka på länken för att tävla: http://evvesliv.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-v25.html#comment

Vill du inte det så ursäktar jag för att jag störde och önskar dig en riktig bra kväll, ha det fett!

Emma

12 Jul 2012 21:20

Hej Emma! Jag är inget proffs på kroppar heller men visst, jag kan försöka göra någon enklare tutorial när jag har tid :)

Kommentera

Publiceras ej